Online zichtbaarheid, wekelijks praktische video tips

online zichtbaarheid

Online zichtbaarheid.
Op een manier waar jij je goed bij voelt.
Op een platform waar jij een verbintenis mee hebt.

Online zichtbaarheid tips in 60 seconden

Iedere ondernemer wil zichtbaar zijn. Zichtbaarheid is nodig om onder de aandacht te komen van jouw fans. Er zijn namelijk nogal wat contactmomenten nodig, voordat jouw fans voelen dat ze iets bij jou willen kopen. En als je een fysieke winkel hebt, weet je vaak wat wel en niet werkt voor jouw onderneming. Hoe werkt dat dan online?

Online zichtbaarheid

Online zichtbaarheid vinden ondernemers vaak lastig. Hoe pak je dat meteen goed aan? In ieder geval door te doen. Wij merken dat ondernemers vaak te groot en te moeilijk denken. Daarom helpen we je graag. Iedere week delen we korte, praktische tips in een video van 60 seconden. Deze tips kun je meteen toepassen en dragen bij aan jouw online zichtbaarheid.

Want online zichtbaarheid is een groot woord, maar kun je in kleine stappen bereiken. Daar zijn we van overtuigd.
Laten we ons even voorstellen.

Onderstaand is de Facebook live uitzending over Bloggen en Online Zichtbaarheid.

 

Annemieke van Waterschoot

Rechts in de bovenstaande video.
Van spiegelei-communicatie.nl
Lees ook haar verhaal op het Blogpodium.

Durf jij te kiezen voor jouw business? Ik houd niet van ‘Had ik maar…’
De reden waarom je iets niet doet, is vaak terug te leiden naar angst. Er zijn heel veel quotes die gaan over: grijp je kansen, volg je hart en ga ervoor. Die worden massaal gedeeld en geliked.
.
Maar even eerlijk, hoeveel mensen doen dit ook echt? Want ik hoor toch vaak geklaag over werk dat niet leuk is of teveel stress geeft. Dromen die opzij gezet worden, want:
Hoe begin ik?
Hoe word je zichtbaar?
Hoe krijg je klanten?
Hoe val jij op tussen anderen?
En altijd die angst om echt te kiezen voor jouw droom.
.
Been there, done that. Kiezen of er wordt voor jou gekozen.
Ik vind het doodzonde dat ondernemers hun kans niet grijpen op social media. Doordat ze bang zijn, niet weten wat ze moeten schrijven of de techniek niet onder de knie hebben. Daar help ik ze graag bij. Want elke ondernemer met een mooi product of goede dienst heeft fans. Je moet die fans alleen zien te bereiken, hun aandacht vangen en jij moet vooral opvallen in de massa.
En wel op JOUW manier.
.
Zo startte ik als ondernemer en dat doe ik nog steeds, met heel veel plezier, elke dag weer. Met vallen. En opstaan. Door superleuke opdrachten bij mooie klanten. Die ook geloven in hun business en mij het vertrouwen geven om te helpen met hun communicatie.
.
Creatief nadenken, plannen uitwerken, teksten schrijven, echt diep duiken in een onderneming en dan de beste online communicatie hiervoor neerzetten. I really love it.
Want ik vind werkelijk dat jij als ondernemer de volle zichtbaarheid verdient. Jij mag van jouw droom werkelijkheid maken. Ik gun jou het vallen en opstaan en bovenal een prachtige business.
Doing what you like is freedom

Yolanda Burger

Links in de bovenstaande video.

“Bloggen, moet dat echt?
Ik heb al zo weinig tijd en zoveel te doen.
Het levert toch niets op. Niemand die het ziet of leest.”

Serieus, dit is één van de opmerkingen die ik hoor als ik vraag waarom iemand als ondernemer geen blog heeft.et deze gedachte wordt het uiteraard ook niets.

Maar wat als je de potentie gaat zien en vooral ervaren?
Als je netwerk groeit?
Als je de juiste mensen aantrekt?
Als je door je blog nieuwe klanten krijgt?

Bloggen heeft echt niet alleen met verkoop te maken.
Je laat zien wie je bent en waarvoor je staat.
Het is een manier om met jóu kennis te maken.
Jezelf neer te zetten als expert met goede en waardevolle kennis en ervaring.

Naast het feit dat een blog je zichtbaar maakt ben je ook vindbaar.
Vindbaar voor zoekmachines.

Waar zoek jij als eerste als je antwoord wilt op een vraag of een oplossing voor een probleem?
Grote kans dat dit Google is.
Per seconde worden er maar liefst 60.000 zoekopdrachten gegeven.

Ik help ondernemers bij het maken van een Succesvolle Blog.
Een blog die aansluit bij jou als persoon én bedrijf.
Met een blogdoel, blogplan en vooral heel veel inspiratie voor het maken van waardevolle artikelen.
Artikelen waar jouw doelgroep behoefte aan heeft.
Bloggen Met én Zonder Tekst.