social awards 2016

Social Awards 2016

Voor de derde keer zijn de Social Awards uitgereikt: alles op het gebied van social media. Een typische Nederlandse aangelegenheid, anders dan de Webby Awards van mijn vorige artikel. Henk Krol heeft dit jaar glansrijk gewonnen in de categorie “Slechtste bericht”.

webby awards

Webby Awards 2016: mijn selectie

De Webby Awards zijn de oscars van de websites. Sinds 1997 worden deze jaarlijks uitgereikt.
Dit jaar waren er maar liefst 378 winnaars.
Hieruit heb ik een kleine persoonlijke selectie gemaakt.
Omdat ze me opvielen qua inhoud, design, interactiviteit of concept.

plezier in seo

Mijn zoektocht naar het plezier in SEO

Plezier in SEO?
Dacht niet dat ik dat kon krijgen, toch is het me gelukt.
Ik vertel je graag waar mijn weerzin vandaan komt en hoe het me gelukt is om er zelf plezier in te krijgen. Dat kan jij ook!

Mijn kennis geef ik door.
We gaan mooie waardevolle content maken die op internet gevonden wordt door jouw bezoekers.

inspiratie beeld

Geen inspiratie voor beeld op je blog?

Is het voor jou elke keer een hele opgave om een passende foto bij je blogartikel te vinden?
Vaak is de kadrering dan niet helder waardoor je blijft zoeken.
In een aantal voorbeelden geef ik je inspiratie hoe het ook anders kan.
Dat hoeft niet moeilijk of ingewikkeld te zijn, bedenk vooral je eigen twist en pas deze consequent toe.

content

De kracht van content: wat weet jij ervan?

De kracht van content.
Er is zoveel mogelijk. Hoe kies je nu precies de goede manier om je verhaal te vertellen?
Heb je alle basisvaardigheden in huis om te zorgen voor een goed verhaal dat impact heeft?

In een nieuw te realiseren online programma ga ik je alles leren over de kracht van content.
Van het bedenken, creëren, verbinden, inplannen verspreiden tot aan het meten aan toe.

Zodat je precies de juiste content hebt voor je website, sociale media en al die andere mogelijkheden die er zijn.

Wil je een paar vragen voor me beantwoorden?
Dan weet ik zeker dat het programma aansluit bij je behoeften.

webinar

Een webinar: wat een ontdekking! Om te volgen én om te geven.

Het afgelopen half jaar heb ik de meest uiteenlopende webinars gevolgd en ik ben er echt reuze enthousiast over. Het is voor mij een manier om nieuwe kennis op te doen of juist een verdieping te krijgen op reeds bestaande kennis.
De besloten (betaalde) webinars geven mij de meest toegevoegde waarde. De openbare zijn echter net zo waardevol voor een eerste kennismaking.

button bijschrift

De toegevoegde waarde van een button bijschrift

Waarom klik je op de ene button wél en op de andere juist niét?
Welke drempel moet je over voordat je besluit tot actie over te gaan?
Het geven van een button bijschrift is een kleine aanpassing in je website maar kan grote positieve gevolgen hebben voor je conversie. Zeker iets om uit te proberen!
Ik geef verschillende voorbeelden om een button bijschrift te overwegen.

mastercourse

Webguidance Mastercourse

Ondernemen is lef hebben. In het diepe springen. Blijven doorontwikkelen.
Dat is voor mij deze Mastercourse voor zelfstandig professionals en ondernemers die echt iets willen bereiken met hun online marketing.
Deze vorm van kennisoverdracht is nieuw. Het onderwerp is mij echter geheel vertrouwd.
Ik vertel je alles over het hoe en waarom.