Drie monsters in je hoofd. Als het gaat om online zichtbaarheid dan hebben we daar allemaal last van. De ene persoon wat meer dan de ander. Maak kennis met de drie monsters:
“Ik kan het niet”
“Ik durf het niet”
“Ik wil het niet”
De grote vraag is: “Wat doe je met de drie monsters”? Laat je ze je leven beheersen of ga je ze temmen? Om erachter te komen dat ze helemaal zo erg niet zijn. Dat er prima met ze te leven valt. Lees het speciale prentenboek.
De monsters “Ik kan het niet” en “Ik durf het niet” heb ik in de loop de jaren goed getemd.
“Ik kan het niet” kwam elke keer boven als ik iets wilde schrijven. Want bang om fouten te maken.
Is dat erg?
Soms, maar het is niet alles bepalend.
Want ik bedenk en maak online content, in alle vormen en maten.
Mijn creativiteit is de basis.
Dat kan ik als geen ander, daar ben ik retegoed in.
Dat leer ik jou.
Dus een schrijffout?
Balen maar ik doe mijn best.
Weet je wat het mooie is?
Dat de mensen waarmee ik werk ook fouten maken.
Ieder op ons eigen manier.
Het is zo herkenbaar.
Iets niet doen omdat het eventueel fout kan gaan?
Nee!
“Ik durf het niet” heeft bij mij betrekking op video.
Best eng en confronterend.
Kijk naar mijn Tips in 60 seconden en je ziet dat ik dat monster de baas ben 🙂
Ánders Bloggen: het prentenboek “Online Zichtbaarheid en de drie monsters in je hoofd”.
Gesprekken die ik recent gevoerd heb met diverse ondernemers, inspireerde mij tot het maken van dit prentenboek.
Omdat ik het onderwerp graag wilde behandelen maar dan wel op een andere manier dan gewoon in een artikel.
Eerder heb ik een prentenboek gemaakt over “9 Belemmeringen om niet te bloggen“
Een soort van Bloggen Zonder Tekst.
Beter nog: Ánders Bloggen.
Want ik heb wel degelijk tekst gebruikt 🙂
Deze vorm leek mij uitermate geschikt om de drie monster in je hoofd te behandelen.
Klik op de onderstaande afbeelding of op deze titel “Online Zichtbaarheid en de drie monsters in je hoofd” .
Het prentenboek opent in een nieuwe tab.
Spreekt een prentenboek jouw aan? Wil je weten op welke manier jij je informatie ook op een andere manier kunt aanbieden?
Wat ik je nu heb laten zien is één manier hoe je meer met bestaande content kunt doen. Door er ook een prentenboek van te maken. Er zijn nog veel meer mogelijkheden. Meer doen met minder en vooral de informatie die je al hebt op verschillende manierenebruiken. Het is een kwestie van omdenken. Laat ik daar nou net een meester in zijn …
Dit leer je bijvoorbeeld tijdens de training “Bloggen Met en Zonder Tekst“, maar kijk ook naar het overige aanbod. Zit er niet bij wat jij wilt? Neem dan voor contact met mij op om de mogelijkheden te bespreken.
Geen tijd om te lezen? Pin nu, lees later.