9 succesvolle blog artikelen

9 succesvolle blog artikelen

9 succesvolle blog artikelen, welke zijn dat?
Je hoeft niet het wiel opnieuw uit te vinden want deze 9 concepten worden veel toegepast en trekken lezers aan.
Het is voor jou fijn als je deze in je achterhoofd hebt want ze zijn makkelijk te gebruiken.
Print de Infographic onderaan deze pagina uit en hang hem bij je bureau.

 

Dit zijn 9 succesvolle blog artikelen

  • Genummerde lijstje
    Deze zijn heel populair.
    Als je erop gaat letter kom je ze overal tegen 🙂
    “9 beproefde blogposts concepten”
    ” 7 redenen om nooit meer suiker te eten”
    ” 15 noodzakelijke warming-up oefeningen voor hardlopers”

 

  • How to
    Deze blogposts is echt voor alles te gebruiken.
    Zelfs voor handelingen of werkzaamheden waarvan jij denkt dat iedereen die wel onder de knie heeft.
    Er is heel veel behoefte aan uitleg.
    Tekst met beeld is de ideale combinatie, video uiteraard ook.

 

  • Achter de schermen
    Soms ben je heel hard achter de schermen bezig aan het uitwerken van een product, dienst of service.
    Zo druk dat je vergeet je lezers daarin mee te lezen.
    Terwijl het juist zo leuk is om te laten zien hoe iets ontstaat.
    Achter de schermen geeft een kijkje in de keuken.
    Dit hoeft echt niet groots en meeslepend te zijn!
    De kleine alledaagse dingen zijn juist heel menselijk.

 

  • Review
    De review wordt door professionele bloggers vaak in opdracht gedaan, ze krijgen er voor betaald.
    Dat is een ander verhaal voor bloggende ondernemers.
    Jouw doelgroep is heeft interesse in de producten of tools die jij gebruikt.
    Omdat het bij jou goed werkt horen ze graag waarom jij er zo enthousiast over bent.
    Of waarom je juist voor dat ene product of tool hebt gekozen en niet voor de andere.
    De mogelijkheden zijn legio!

 

  • Link post
    Deze is heel fijn!
    Je gaat namelijk op zoek naar de meest waardevolle artikel omtrent een bepaald thema voor je lezer.
    Dat kan binnen je eigen site zijn.
    Waardoor je oude artikelen weer in de spotlight zet.
    Of je maakt links naar websites van derden.
    Je doet je lezer daar een groot plezier mee want die kent deze websites niet.
    Jij bent als het ware de ogen en oren voor hem.

 

  • Terugblik
    De terugblik pas je toe voor de meest uiteenlopende zaken.
    Je hebt een bepaald resultaat behaald gedurende een lange (of korte) periode.
    Geef een terugblik hoe het eerst was en hoe het nu is.
    Waar liep je tegenaan? De valkuilen, successen.
    Wat zou je anders doen?

 

  • Cheatsheet
    Of gewoon een spiekbriefje of checklist.
    Heerlijk in gebruik als geheugensteun.
    Jij als expert weet precies die werkzaamheden of handelingen samen te vatten waar je lezer behoefte aan heeft.

 

  • Challenge
    Stel je eigen challenge samen.
    Zo heb ik dat bijvoorbeeld gedaan met “31 dagen Bloggen Zonder Tekst”.
    Lezers zijn nieuwsgierig, het is prikkelend en zorgt voor terugkerend bezoek.
    Een uitdaging maak je zo kort of lang mogelijk als je zelf wilt.

 

  • Gids
    Neem je lezer mee op reis.
    Letterlijk of figuurlijk.
    De beste websites, lekkerste recepten, mooiste plekjes, app, tools, evenementen, sprekers, …

 

Genoeg inspiratie gekregen?
Onderstaande infographic vat het nog eens samen, om uit te printen en bij je bureau te hangen:
-> Klik op de afbeelding, deze opent in een nieuwe tab.
->Klik met je rechtermuisknop op de afbeelding en sla hem op je eigen computer op.
-> Print hem uit en hang hem op!

Have fun!

 

 

De Blogboom: krijg je eigen identiteit en stem. Workshops in september >>

>

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Tags from the story
,

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *