Praktische handleiding contentmappen

 

Laat ik eerst beginnen met het uitleggen van het begrip contentmappen.

Iedereen neemt content op een andere manier tot zich.
Omdat je misschien meer visueel dan tekstueel bent ingesteld, omdat je van video houdt of juist van audio …
Het is van belang om de juiste content, op de juiste manier, aan de juiste doelgroep op het juiste tijdstip aan te bieden.
Juist …. dat is nogal wat!

Dit proces heeft contentmapping.
Door hier goed mee om te gaan haal je meer resultaat uit je content.

Ik heb al eerder hierover een artikel geschreven: “Contentmapping: in 5 stappen grip op je online zichtbaarheid”. Dat is een andere methode en benadering dan de methode die ik je nu geef.
Beide methodes doen echter niet voor elkaar onder.

 

praktische handleiding contentmappen

Praktische handleiding contentmappen

 

Omdat ik regelmatig de vraag krijg hoé je meer kunt doen met content heb ik deze handleiding ontwikkeld. Heel praktisch en bondig.

Ik leg je uit wat de gedachte achter het contentmapping is, hoe lezers (klanten) een bepaalde cyclus doormaken voordat ze tot actie over gaan.

Een actie kan enerzijds iets groots zijn, zoals het aanschaffen van een product of dienst. Anderzijds een kleine actie zoals het klikken op een button.

In de handleiding zitten twee templates die je direct kunt gebruiken, het zijn invulbare pdf’s.
Het ene template leert je contentmappen en het andere template hoe je dit vervolgens gaat verspreiden via de diverse kanalen.

Niets werkt zo verhelderend als concrete voorbeelden.
Daarom heb ik de twee templates ingevuld met een realistisch bedrijf.
Hiermee zie je direct wat de bedoeling is en geeft het je inspiratie.

Denk groot en zo breed mogelijk!
Beperk je niet tot de mogelijkheden die je NU hebt.
Dat kan volgende maand / kwartaal / jaar opeens heel anders zijn.
Doordat je opeens tijd en inspiratie hebt óf doordat je de mogelijkheid hebt om het uit te besteden.

 

Waar vind ik deze handleiding?

Vul eenvoudig je naam en e-mailadres hieronder in en de handleiding opent direct in een nieuwe tab.
Bewaar hem vervolgens op je eigen computer.
De templates zijn invulbare pdf’s.

Heel veel succes!

 

 

Succesvol Bloggen – De Roadmap

Deze handleiding vormt een onderdeel van de Online Training “Succesvol Bloggen – De Roadmap” die ik bedacht en ontwikkeld heb. Kijk voor alle informatie over deze Roadmap op de website
succesvol-bloggen.nl”.

Contentmappen is echter niet alleen voor blogs erg nuttig maar ook als je een website hebt.
Als ondernemer moet je er voor zorgen dat je altijd goed online zichtbaar bent.

Dat is wat ik je wil leren.

 

 

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Bewaren